pååååsk

Hej!
sitter och degar just nu rätt chill :D haha! Iaf ville verkligen ha ett påskägg men nene, och nu förut så ringde vican och ville träffas en snabbis och vet ni va ja fick ETT PÅSKÄGG, hihi tack vännen min, du betyder! <3

Igår jobba ja till tre, var riktigt mycket att göra sålde en massaa påsktårtor osv :) Sen hem fixa sig och så kom Carro&Bella hit även bror och hans kompisar var där :) Blev en riktigt go kväll tycker jag, buggade med bror haha en utav de roligaste på kvällen, du är bäst :) Taack bella&carroo för en gokväll, guldvärda är ni.

Idag vetja inte rikigt vad som händer, vi ska iaf grilla :D Hoppas ni haft en bra påååsk, GLAD PÅSK btw :) <3


Stenman skicka även bilder från kvällen ja va hos syrran på förferre!


stenmans snygga strumpbyxor ;)

<3

fina och goa flickor!

myy sistaaa is cuuute <3

Bilder från igåår

<3

carro finis!

brother and sisteer! :)<3 (mitt nya linne ja har på mig)


bella finis!


the danceking! vikörde några riverside movees, right girls and boy? ;)<3


Lacuna – Celebrate the Summer (Original Radio Version) - Original Radio Version

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

braa kväll höreeduhh =) ! najsiga bilder höhö loveu<3

2010-04-04 @ 15:57:01
Postat av: Carro

Tack för kvällen ;-)

2010-04-04 @ 16:41:52
Postat av: victoria

haha snygga bilder ;D

2010-04-12 @ 21:22:52
URL: http://stenmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0