the skys the limit

Helgen har varit HELGO! :) Fredagen myste jag med syster, du är bäst! På kvällen kom pillan bella mys det med! Lördag tacos, bastu, party hos lisa, riktigt skoj! :)<3 Tack för kvällen tjejer. Söndag kom man hem görtrött! Solade och sen åkte jag,bror mamma & pappa ut på en tripp ;) Vi åkte ut till Flatön där min gammelmormor bodde innan, saknar verkligen det stället så mysigt och fint. Vi besökte hennes grav och tog foton :) Stannade sen på en grill och käka, en trevlig tripp vare!

Snart blire käk sen torget! & Träning ikväll.


jag just nu, kjolen på och ute och sola!

Bilder från igår :)





pusss

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Mys pys de gillar vi :), Får vi göra om snart igen tycker jag. Älskar dig <3

2010-04-12 @ 16:18:48
Postat av: Carro

Mysigt de låter ;-) tack för i lördags darlinggg

2010-04-12 @ 16:50:03
Postat av: Linnea

<3

2010-04-12 @ 19:36:49
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fina bilder på Flatön och FINA barn <3 , ja det stället saknar man....

2010-04-12 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0