Vakande Änglar

åh vad jag saknar er.... Det är så sjukt orättvist. varför...
Speciellt nu på jul, ni skulle varit med och firat jul med oss... Men ni finns inom oss det vet jag. Har målat naglarna i alla olika färger och jag vet att du hade gillat det Mormor. Du hade alltid dina naglar i fina färger, man kunde komma ner till dig o du satt i din pyamas och du målade dina naglar så fint.
Kellys – Upp mot stjärnorna När vi var ute o körde en gång så satte du på denna högt och dansade till, ser de framför mig fortfarande.. Du är bäst Mormor!
jag saknar er så enormt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Saknaden är alldeles för stor <3. Önskar dom va här nu <3 :(

2010-12-22 @ 22:06:57
Postat av: Mamma

Ja saknaden är stor och kommer alltid att finnas <3

2010-12-29 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0