winterwonderland

Bilden är tagen precis utanför mitt hus, vår häck rasar typ haha, längesen det var såhär mycket snö,mysigt:)
Jag och Ewelina stötte på vår kompis Mustafa idag alltså Kamelen hahah =) Sen en åsna med, dom hade ett julspel vid domkyrkan, vår skola ligger ju granne med domkyrkan så.
Är precis klar med svenska inlämningen som ska in imon, skönt. Nu ska jag lägga mig i sängen & mysa och imon är det fredag vilket betyder helg. Det går så sjukt fort nu förresten.. Vi går på lov nästa vecka på fredag, den 17;e. Bytheway jag har blonderat mig & klippt mig :)))
Hoppas ni får en bra helg pusss

Kommentarer
Postat av: Sara <3

hehe aww ja såg också dem föruut =D <3

2010-12-09 @ 23:03:13
URL: http://jostelius.blogg.se/
Postat av: Lina

tänkte att ditt hår va väldigt blont på träning, skit snyggt!

2010-12-10 @ 10:18:36
URL: http://annalinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0