alla hjärtans dag

Min helg har varit toppen, fredagskvällen var grym!! tack brudar, ni är guldvärda. I lördags va jag hemma med mi madre (L) idag vare mysmiddag med familjen och även moster kom på besök, mysigt. Jag bakade också sylviakaka, mycket god(a) ska kanske dansa me min kära syster ikväll, faast får ta de jäkligt lugnt för min förskylning är inte över än :( . Nu är det ju lov en hel vecka också inte fel! Förresten på tisdag är det fetisdagen så kom ner och köp semlor av mig (y)

Ville också önska alla en jäättebra alla hjärtans dag! <3

Ha ett fortsatt bra lov !


<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Eftersom jag e så bra kan jag väl få en semla gratis;) ahaaaa! Haha :D Du e grym! <3

2010-02-14 @ 18:38:52
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha nysarN ;-) Glad alla <3-dag!

2010-02-14 @ 18:43:22
URL: http://jennyelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vilken lång arm hon har

2010-02-15 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0