Don't Stop Believin

HejHej! :-) 

Då var man sjuk då... :-( jag som vill träna och allt men nejnej ;) Var hos skolläkaren igår och det har börjat med något virus i min hals och nu är det bakterier där. Så fick pencilin av han, har antagligen halsfluss :( fyfan har ni haft det? Ni vill absolut inte veta hur ont det gör. Jag grät imorse för det gjorde så ont.. Jag ska äta pencilin i tio dagar så hoppas det är över sen. Har varit hemma från skolan idag och ska vara det imon med, hade aldrig orkat gå så ont som jag har. Fast just nu är det lite bättre. Usch va jag klagar.. hehe,men beskriver bara hur det känns. Har varit sådär halft pepp idag för jag mått så dåligt, men nu när jag gick upp och satte på datan och drog på lite go musik så blev ja lite mer pepp :D tänk va mycket musik kan göra.. Idag har jag som sagt inte gjort så mycket sätt på OTH iaf, som är grymt! 
Förresten v.10 bär det av till IDRE :D wihoo, ska bli riktigt skoj och åka lite skidor :D Blir nog riktigt bra tror jag. Mamma & Pappa hade handlat massa gott vi skulle ha med oss, och även glass och lite andra goa saker till mig, ni är bääst :D
Hur mår ni andra? Inga sjukdomar? hihi


skulle gärna ta hit denna sötungen :D saknarhenne och mina andra små änglar.Fast går ju inte nu när ja e sjuuuk ;/ <3

jag älskar er, alla mina närmaste<3
saknar dig mormor!!



Ha de så braaa :D
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Isabella

Låter inte som du mår alltför bra gumman :(.. hoppas d blir bääätrrre. !! musik e så bra va!

skönt o komm bort o åka skidor snart<3

JAg e med sjuk...:( Bilda klubb haha:D

puspusslove

2010-02-24 @ 20:39:35
Postat av: Carro

Usch låter inte kul :( Krya på dig!!! love

2010-02-24 @ 20:47:54
Postat av: Linnea

Vet hur halsfluss e, fysatan. Du jag o bella får bilda klubb på fb! love

2010-02-24 @ 21:14:07
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch stackare.. Hoppas det blir bättre snart gumman!! Glass är bästa medicinen hihi. aa musik is tha shiit (a)

Puss älskar dig, krya nu hjärtat! <3<3

2010-02-24 @ 21:53:35
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Paulina

Klaga på, jag gillar de! ;-) Krya på dig! <3

2010-02-24 @ 22:20:24
Postat av: Pernilla

Ska dit på påsklovet :) Pusss

2010-02-25 @ 17:11:39
Postat av: Jenny

Hoppas det blir bättre snart :-)Ja vi får dra en shoppingtur någon gång Erika!

2010-02-25 @ 17:44:32
Postat av: Ellen

Idre? Kul! :-)

2010-02-25 @ 20:02:00
URL: http://ellenandrea.blogg.se/
Postat av: bonda

söt du är:)

2010-02-26 @ 21:00:55
URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Postat av: bonda

Jag ska flytta till stenungsund på måndag :D

2010-02-27 @ 16:34:32
URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Postat av: lee

så söta ! <3

2010-03-02 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0