love song

I fredags var jag som sagt hos Pernilla med brudarna :) blev en riktig lyckad kväll med dans och sånt :)Tack för en skön kväll :) Igår var jag i hällevi hos en släkting som fyllde 50, vi kom dit runt halv sju och började "mingla sen var det mat, riktigt go mat faktiskt :) Sen drog dom igång musik efter tag och då blev det lite dans :D och sen var det typ kladdkaka som efterrätt, mycket god den med :) Sen dans igen och blev en hel del dans med syster min <3 sen var det en kille som typ var på och ville dansa med mig & jenny men njaa haha! eller man kan kalla det jennys ragg, alla retade henne hela tiden :P haha men det var en underbar kväll. Idag är det slappt och blir nog att dansa ikväll, meeed syster :D höhö <3

I fredags.  En osminkad Erika & söt ella :)

Hos pernilla




Kärlek, får göras om snart!!


Igår. fick tyyvärr inga mer bilder :(

Bild på syster min fast det var inte igår ;) haha <3


Har varit ett braaa lov :D  Puss på det & på er :-*


Kommentarer
Postat av: Syster <3

Nu va de inte mig han va på utan dig ;) Så de va du som hade ragg ;) hahah

2010-02-22 @ 14:53:03
Postat av: Jenny

Tunikan är från Lindex och den rosa blusen är från en liten butik som heter typ Fiouricci :-)

2010-02-22 @ 20:44:05
URL: http://jennyelisabeths.blogg.se/
Postat av: Isabella

snyggggaa nilder, grym kväll:)

2010-02-22 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0