one tree hill

tjeniiis :)

Allt bra med er? :-) Med mig är det väl sådär, min hals är inte bra någonstans.. Mina mandlar kanske inte är så bra för att både Jenny,Mattias & Mamma har opererat bort sina, så jag kanske också behöver det. Kan inte skrika heller, har nog för mycket slem eller något i min hals.. Aja får hoppas det blir bättre snart. Idag har det varit en chilldag, har känt mig halft sjuk så ja. Såg på oth som är sååå bra och lagade lite mat. Blev även lite medicin sen (chips & salsasås) eftersom karlsson på taket hade godis så fick ja det, hihi.. Nu siitter jag och snackar med goa folk och har grym musik, min bror har gjort en grym lista :D:D
Är så shopping sugen nu, vill åka till stan snart :D




love u

pussss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch då, hoppas det blir bättre! OTH är helt awessomme :-D är också grymt shoppingsugen!

Puss love u !

2010-02-22 @ 23:28:51
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Du anar inte vem,!

Puss på dig! <3

2010-02-23 @ 21:19:51
Postat av: Carro

Snygging!

2010-02-23 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0