try sleeping with a broken heart

hejsan :)
Igår jobba jag till tre sålde en himla massa semlor ;) sen hem och mysa  & ner till mamma igen & iväg o sola :) asgött vare. sen var jag med vican, blev en riktig myskväll :) Idag har jag inte gjot allt för mycket.. blir nog träning ikväll iaf, saknat fotbollen. Nu är det OTH, i love it. åh jag vill se avatar igen, den va så sjukt bra :D

http://www.youtube.com/watch?v=AsM6iK_OBFU&feature=related

aldrig räcker jag till, önska man kunde slippa alla problem
I feel so lonely sometimes
Im an idiot .



<3

i love you<3


puss på er


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra tränat! Du räcker till mer än väääääl sötis :)<3

2010-02-17 @ 22:02:04
Postat av: Syster <3

Älskar dig med <3 Tur vi har varann ;)

2010-02-18 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0