Synd att du är så söt :*

Hello =)
Nu är jag på bättringsväg vilket är väldigt skönt!
ååh jag vill också ut och festa och dansa ikväll :o men nejnej erika är sjuk :( fast inte så sjuk. Jag tycker att jag kan gå ut men tror icke jag får detta..Men iförsig jag vill ju inte bli mer sjuk.. Det är melodifestivalen ikväll iaf, blir väl att jag och Linnea sitter och disskuterar vad dom har på sig, right? :D haha! Tror Pernilla wahlgren, Peter Jöback och någon Anna från idol skulle vara med. Givetvis några mer men vet inte vilka.
Menmen får bli fest en annan dag, ska faktiskt bli en mys kväll me morsan min (L) :) Längtar också tills ja åker till idre nu!! hihi.

Här kommer lite bilder, mamma satt och skicka några godingar :D <3
 
Bild från gullmarscupen <3
 

Bild från fjällen, snart drar ja dit :D

Från min födelsedagsmiddag :) ni är bäst

Bilder från Gran Canaria, Bahia feliz. Va där me kusiner & familj <3

Där bodde vi :D


Från somras, detta var i kalmar :) Jag och världens bästa mamma!

På böda, love this picture :D sakna

sötnosar



En bild från böda också fast inte i somras, Moster och Mormor! Saknardig!!<3

Jag och bror för längesedan! vill va brun och ha sommar nuu


Jag och bella för vääldigt längesen :D Det var dagen efter nyår. <3


Kul vi hade spela yatzy och sånt ;) haha <3

En låt ja fastnat för; Facedrop - Sean kingston

Ni andra får ha en riktigt bra kväll :D Pussss på er! :*




Kommentarer
Postat av: Isabellla

tur att det gr år rätt håll!!

GUUUUDDD VILKA UNDERBARA BILDER!!!

2010-02-27 @ 19:37:13
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/
Postat av: Mickis

krya på diig!<3

hoppas du blir bra snart!<3

fin du va på gullmars cupen!:D

2010-02-27 @ 19:48:58
Postat av: Linnea

HAHAHA VILKEN BILD PÅ DIG O BELLA! Goa bilder :-D

Klart vi ska klaga på kläderna, de e ju tradition! ;-)

2010-02-27 @ 19:49:17
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: Jennyyy H

Gullmarscupen var så ruuulig :-)

2010-02-28 @ 13:14:03
Postat av: Carro

Snygga bilder ;D duuu är så bra va :) <3

2010-02-28 @ 16:45:44
Postat av: Anonym

BELLA SER FET UTH HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

2010-02-28 @ 17:38:38
Postat av: Pernilla

Härliga bilder snygging! :)

Verkar som du hade en mysig kväll, är du frisk nu? <33 PUSS

2010-02-28 @ 21:51:51
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0