waka waka





Idag var jag och Mamma i stan och shoppa och va hos läkarn för mina hälar men det gick bra! Fick handlat en massa som ni ser på bilderna, Linne, shorts, blus, skor, bh, trosor, glasögon oså :D tack Mamma!
Har även haft en underbar helg, jag blev 16 år i fredags och då åkte ja till stranden och hade kalas och fick mycket fina presenter och sen en skitbra kväll, mycket tack vare carrro. I lördags passa vi mina älsklingskusiner och sedan gick jag och Carro på Eclipse som va så jäkla bra, åååh vill bara se den igen. I filmen så går huvudpersonerna ut skolan "tar studenten" och då håller en tjej tal och sen när hon var klar klappade alla händerna och så börja jag med göra det, fatta va inne i filmen jag va HAHA! Carro och jag började asg. Haha :) Sen drog vi till ngra kompisar, tack för en grym kväll sötnos :) 

Varit en bra helg och en bra dag! Imon blire jobb och carro tror ja! :D
Ha de så bra! pusssss

Kommentarer
Postat av: Den bästa brodern ever ! <3

Fett snygga kläder och skor ! :) sexy mamma . Älskar diig <3 ses snart.

2010-07-07 @ 22:11:41
Postat av: Carro

Snyggt gumman! Grym helg, tack för dääää! vi syns imorgon vännen :-D <3

2010-07-07 @ 22:35:34
Postat av: Paulina

Snyggt! :-)

2010-07-07 @ 23:39:42
Postat av: Maja

Tokfina saker!

2010-07-08 @ 00:42:02
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blusen e så fin ;) Allt annat med!

2010-07-08 @ 12:10:59
URL: http://jennyelisabethartlows.blogg.se/
Postat av: Linnea

Snyggt :-) <3

2010-07-08 @ 17:25:09
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0