a good good night

Hej! Det blev en underbar dag/kväll igår, först sprang vi ut de var så jäkla skoj just i det ögonblicket. Fick en massa rosor och sedan bar det iväg till kyrkogården till mormor, saknade dig verkligen.. tack så mycket för det fina vädret, visste att du skulle fixa det <3
Efter det blev det god mat och efterrätt hos mig, riktigt trevligt och tack för alla presenter, har en himla skön släkt, ni är bäst. Sen gick jag hem till bella där det var fler folk, blev en riktigt bra kväll. Tack för det med.
Idag har ja solat lite och sen åkte vi ut till kusinerna och bada jacuzzi och grilla o myste! :) Nu är jag hemma och är ganska trött så blir nog en lugn kväll tror jag.

Ha ett riktigt bra sooommaarlov allihop! <3
















Här är en liten del av alla kort jag tog igår & idag, kommer fler så småniingom :) Fick en kamera i present så nu blire mycket bilder, det är min nya favorit som hänger med mig nästan överallt. Efter camera bilden är de bara bilder från den nya kameran :D

Kommentarer
Postat av: anonym ;)

Den bubbelpoolen ska vi bada i när vi kommer upp SNART! :)

2010-06-16 @ 22:27:40
Postat av: Alva

Va härligt med ny kamra, då blir det fler bilder och det gillas :D

Grattis till avslutningen av grundskolan fina du!

2010-06-17 @ 02:50:02
URL: http://alvaka.blogg.se/
Postat av: linnea

Åhh de ögonblicket va så jävla underbart, bara sprang o skrek av glädje :) Gött me nya kameran också, hihi. Pusss

2010-06-17 @ 11:27:36
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: isabella

gött med ny kamera:D hihi loveu

2010-06-17 @ 13:05:46
Postat av: Carro

tack själv för kvällen erika! pusss

2010-06-17 @ 15:09:13
Postat av: Jenny

Kul att träffa dig med snygging!!

2010-06-17 @ 17:23:47
URL: http://jennyelisabethartlows.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilken jättefin klänning, och tjej också såklart :)

2010-06-19 @ 00:11:14
URL: http://byellenandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0