can you feel the love tonight

Hej! Idag hade vi sovmorgon till tio sen var det en riktig slapp dag, men fick en god nyhet iaf, får VG i svenska låg mellan vg o g där så blev extra glad :D Sen när ja kom hem hade mamma fixat i min gaderob så ja fick prova kläder och se vad som passa och inte. Det blev en hel höög till min kusin, hon lär bli gör snygg. haha menmen jag får väl köpa lite nytt ;) Hade ett par jeans som legat i min gaderob, knappt använda och dom satt görsnyggt på men nejnej för små. Jaja man växer.. Snart blir det middag tror både morbror och syster kommer hit och äter, mys. Saknar verkligen min syster nu när hon inte bor hemma.. kan inte låna kläder eller snacka lika mycket. men vi ska nog träffas idag och i helgen, right? :) Ibland flödeskriver man här på bloggen men det får ni stå ut med. Imon blir det brännboll med klassen och på fredag ska vi och käka på Ti Amo, mys! Lördag jobba. 
 
P.S I love my family and friendsss .
Ha en fortsatt bra vecka!!
Puss




första bilden är ganska dålig men det är den högen min kusinfår ;) sen är det dagens outfit, min favvo tröja och ett svartlinne plus leggings och min svarta peak tröja.

Elton John – Can You Feel The Love Tonight
Kalle Baah – Ugly Girls
Iyaz – Solo

Kommentarer
Postat av: Isabella

gött för din kusse!! bra musik :D

2010-06-09 @ 18:10:26
Postat av: Mickis :)

Tack kläderna va jätte bra :) puss

2010-06-14 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0