Det är bara Vi

Godkväll! hihi. Idag har det varit en mysig dag, packat till Magaluf vilket jag längtar till så enormt nu, men ja är nästan klar med packningen så det är gött:) Sen kolla ja på Kronprinsessans bröllop vilket va väldigt fint, åt även god middag och efterrätt med bästa Mamma & Pappa. På kvällen åkte ja hem till Lisa där även Carro och Linnea var, vi åkte ner o köpte godis o hyrde film, och sen myste vi ochså, tack för kvällen:) Imon ska jag och Mamma kolla skor o solglasögon tror jag sen är det kalas för den minsta söta kusinen Ella som fyller 2 år :) 

http://www.youtube.com/watch?v=TYWlF8ZgBMk&feature=related

Godnattpusss

 




Bild 1 på bror som ja tog innan han åkte iväg till flygplatsen. Lykos han skulle ta en öl o gå till poolen förut , fyyy! men snart ska ja med de lr iaf gå till poolen!
Bild 2,3 på mig idag innan ja gick till lisa
Bild 4 På sötaste Ella

<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Söööt tjej! :) O mysigt ikväll<333

2010-06-20 @ 03:20:58
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0