Do you remember

hejsan :)

Igår var de en ganska go dag i skolan, direkt efter skolan vare hem och äta och vidare ner till tåget, men vi missa de och sen missa vi bussen men det kom ju en sen vid tre så de va lugnt. Iaf vi va där inne o kolla runt och åt en asgo räkmacka! Sen trodde vi det stängde sju så vi sprang runt typ men så stängde det åtta så vi kunde ta det lugnt och kolla lite till :) Det blev en svart vanlig tröja med puff armar och en ny piercing :) nöjd med mina köp! brukar köpa slarvsaker men nu så blevre bra :) Var där med Bella&Linnea. Dom fick sig några köp dom med.

Idag vare också en ganska go dag, nu är ja hemma o bloggar :D Sen vid halv fem ska ja börja steka köttfärs för sen kommer syster med ännu mer mat, vi ska göra tacos, mums! Sen vid sex är det samling för match som börjar kl sju. Kommer bli grymmekallt :o men hoppas vi vinner endå :) Sen ikväll blire nog lugnt ska jobba imorgon. Sen på söndag åker jag till IDREEEEE :) <3



jag igåår


nya tröjan & piercingen

hade även på mig det här idag.


systeryster kommer snart :D loveee

Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Sån tröja har typ jag med tror jag :D fin är du! syns sen, taaaaaagga <3

2010-03-05 @ 15:20:12
Postat av: Isabellla

Ass snygga köp, skit fin piering:D

2010-03-07 @ 02:09:57
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/
Postat av: bonda

Tack så mycket, desamma :D

2010-03-13 @ 20:50:46
URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0