every morning

Hej!
förlåt för dålig uppdatering.. inte haft någon lust :) Min helg såg ut såhär: I fredaags vare bara mys med familjen osv, gör skönt faktiskt :) Sen upp halv sju på lördag för att gå och jobba, fast det var ju med mamma så va inte så tråkigt, går oftast ganska fort. Sen åt vi god middag och så kom småkusinerna och hälsade på, alltid lika skoj :) Sen drog jag ner till syster på förfest oså :) en riktigt go kväll med dans oså, tack syster!<3 kommer kanske lite bilder från kvällen. Igår var det match med Fc, fick spela hela matchen, mittback och vänsterback :) Ganska skoj att spela faktiskt, vi ledde med 2-0 men tillslut blev det 2-2 :) Bra spelat tjejer! Efter matchen blev det att fira bror som fyller 18 år idag! GRATTIS, älskar dig bästa bror! vi åt asgo middag & efterrätt, han fick en gps av mig och syster och tröja osv :) myskväll! Har haft en bra helg! hoppas ni med har haft det.

Vila i frid sebastian! jag kände dig inte men hoppas du får det bra där uppe! <3
 



hade inte suttit fel med några såna här nu :)

jag och bror som dvärgar i dom speglarna på liseberg <3

Emelie i somras med mina solglasögon :D så söt!


Pussss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grymt spelat Erika! :) Ses vi ikväll? ;) Pusss

2010-03-22 @ 17:52:02
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Carro

Bra spelat! Låter som du haft en bra helg :D bilder vill vi ha från lördan ;-) puss

2010-03-22 @ 18:46:33
Postat av: isabella

vila i fred sebastian <3

2010-03-22 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0