one moment in time

Hejhej :-)

I torsdags gick jag och vican ut och fota i det fina vädret! Sen slappa en stund och så kom syster och hämta mig & vi åkte hem till henne, myste med katterna! Sen vidare till Scorett där köpte Jenny ett par skor, görsnygga! Efter det gick vi till Gina och kolla eftersom det var 20%, jag fick mig en randig snygg tröja! Syster fick sig en jeansjacka, snygg! taack för sällskapet ;) sedan hem och se film! grym var den men kommer inte ihåg va den hette.

Idag slutade vi tolv, riktigt gött! Det har varit en grym drog vecka, lite segt ibland men ja ;) Hem äta lite upp till Bella och kolla hennes kattungar som var urgulliga! Sen gick jag bella & pillan till torget och kollade runt, linnea kom sen med :) Fick med mig ett puder hem. Vid fem var det middag på Harrys, med familj & småkusiner, så söta! Dom växer så himla fort nu, och så mysiga är dom :) Väldigt go mat på Harrys, min bror gjorde den, han praor som kock där! Nu är jaag hemma och kollar på Let's Dance, final idag. Imon blire att jobba och sen hem och ha kalas för Bror som fyllt 18 och Syster som fyller 20 på tisdag :-)




vican har flera bilder, men här va några som jag tog :) <3

Nyaa tröjan :-)

Bror & syster i fjällen :D


Kärleek!
/Erika Lindberg

Kommentarer
Postat av: Isabellla

Mina små bebisar e sötast i ävlrden!!!:D

fina bilder=)!

2010-03-27 @ 14:32:42
Postat av: Alva

Gillar att du lägger in bilder!:)

2010-03-28 @ 14:18:09
URL: http://alvaka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina bilder Erika:-)

2010-03-28 @ 17:32:44
URL: http://hannaaulin.blogg.se/
Postat av: maja

hej :) fin blogg, läs gärna min oxå :)

2010-03-28 @ 19:37:51
URL: http://majacute.blogg.se/
Postat av: viccis

snyggiissaaar är viii. <3

2010-03-28 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0