sommaren är här och solen skinner

Sommmaareen är häär :D så underbart. Vill bada snart men hört att det är iskallt.. men snart blir det iaf. Igår var det en så underbar dag, vi åt grillspett med kusiner och sen passade jag den söta Ella, ååh man vill typ ha en lillasyster det är såå mysigt och bara sitta o gosa med henne :) hihi. Emelie och Hanna åkte och spela fotboll, fanns någon "knatte" fotboll för små typ, skoj :) Dom ska ju bli som sina kusiner såklart, hihi. Sen blev det träning på kvällen, varmt!! Idag har ja pluggat och sen träning, också varmt!! Imon blir det match med Fc, skoj:) Och vet ni det är Freedag imon, hihi. Alltså helgen börjar. På kvällen ska ja nog till pillan med flickorna och mysa & grilla tror jag, görmysigt :D

Btw. Kommer bilder från igår, har massa på mobilen men inte hittat sladden, eftersom jag lämnat in min så har en annan nu så ja.

Ha de! Pusssss

De tre söta prinsessorna <3

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Våra fina prinsessor :), Världens finaste <3

2010-05-21 @ 15:20:32
Postat av: Jenny

Åh sötaste ungarna :-)

2010-05-23 @ 14:27:29
URL: http://jennyelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0