ett litet ljus vill jag tända

Alla helgona idag så himla fint på kyrkogården nu. Finns tre tända ljus hos Mormor och Morfar. ååh vad jag saknar dom. Speciellt Mormor, vi shoppade alltid ringar och hon va så mysig gick omkring i sin pyamas, hela dagar ibland. När man gör det känner man sig som henne och hon svirra av ibland (dammsög huset typ, hon sa alltid så ):-) Så många fina minnen jag har kommer bevara dom långt intill mitt hjärta och låta dom ligga kvar där. En sak till hennes potatismos med grädde i det skulle ni smakat på det är sååå gott, fick de hos min Morbror häromdagen när vi var på kalas där, såå gott :) Morfar har ja också minnen ifrån speciellt när vi var på marknaden och handlade min fina docka :) Jag saknar er sååå.. You'll always be in my heart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint :). Saknar dom också. Puss mamma <3

2010-11-06 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0