Julafton

julafton, de är nu man saknar er som mest! ni borde vara med & fira :((
jag å sötis Ella!
jag å sötnosen emelie !
åh yes nu ska de städas ;) kristoffer gilla sin julklapp av sina småkusiner!
Mickis fick likadan klänning som jag hade på mig i julklapp av mig,
så provade hon den å då blev vi som twins ;) <33
krama toomten <3
så fina kusiner & fin syster !
kusinerna fick one piecer hihi sötisar
& så blev de dans till smurfarna, vid middagsbordet ;)
Smurfarna – Bada bada
Smurfarna – Kom lek med hunden
GO dag, träffa kusinerna, kalle, tomten, julklappar, middag, bada jacuzzi å en massa dans :))
tack för dagen alla, å tack för alla fina julklappar <33
Puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilka fina bilder <3,

2011-12-28 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0