ny header

Hej! tycker ni om min nya header? det gör jag iaf, min klasskamrat Linda gjorde den hihi tack <3
Skolan börja idag var väl sådär men mina klasskamrater lyser alltid upp min dag så gick helt okej. Snart ska jag och pappa iväg till gymmet, wwoohho ;) ska börja gymma mer nu och så har jag ju så klart min dans då, funderar på att börja i någon mer dans, tycker det är så sjuukt kul att dansa. Sen med fotbollen tror nog att ja ska ta ett uppehåll, tycker inte de är såå kul fortfarande men ska se om ja får tillbaka intresset. 
Ni får ha en fortsatt bra kväälll så hörs vi!
baby just hold my hand
från min dansuppvisning och en kväll med klasskamraterna :-*

Kommentarer
Postat av: Lina

skit snyggt! :D

2011-02-22 @ 18:20:44
URL: http://annalinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0