jag bara saknar det

Saknar det där, ha pojkvän ha någon som är min bara min, någon att älska och hålla om, någon man kan mysa med, någon att pussa på, en andra halva helt enkelt.
få det där smset på kvällen - Godnatt älskling -Godnatt världens bästa flickvän, älskar dig.
eller på morgonen - godmorgon snygging ville bara säga att jag älskar dig.
Skapa underbara och fina minnen ihop, skratta & va lycklig.
Att vara nykär är något av de underbaraste som finns, då är man som lyckligast, man är ju de när man är tsm också men att vara nykär är något speciellt. nervöst när man träffas, vill vara med varandra 24/7, tänker på varandra 24/7.. Behöver nog inte beskriva mer alla vet nog hur underbart det är.

Kärlek är underbart det är bara så
jag bara saknar det, så mycket.

Kommentarer
Postat av: gosen

det kommer! Du har mig! <3

2011-06-07 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0