love is the answer

igår var jag ju på ullared, fick mig en massa fynd! Hela bagaget plus lite i bilen hade vi med oss hem :) det var skoj&mys! Vi träffade Morgan som är med i ullared på tvn. ;) Mamma frågade om han hann med och jobba nu eftersom han är känd och alla vill ta kort på han, men han tyckte det mest va "roligt som han sa på sin dialekt ;) haha så roligt! kmr fler bilder från ullared, om ja orkar. Idag har jag rensat en massa gamla kort, från tex konfirmationen, sakna.. Sen bilder från mormor, snart är det två år :(:( <3<3
nu ska jag iväg och dansa , pusss

erika lindberg

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Morgon... kul å träffa honom :-)

2009-12-09 @ 23:28:04
Postat av: Paulina

Låter toppen! :-)

2009-12-09 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0