Erika

Myy wekeend
Fredags var jag och kollade Isenta och sen blev det fest i Ucklum, åkte dit med dom bästa. Faktiskt den bästa kvällen på länge, blev dans och annat skoj! :) I lördags var det träning nio till halv elva. Jag & Pillan dog typ, för vi var hemma sent efter Ucklum.. Men det var skoj och skönt att få träna ändå. Efter det hem och sova en stund & duscha/fixa sig sen ner och kolla Isenta det var herrarna idag :) Mina sysslingar spelade och många fler, duktiga var dom! Efter en hel dag på Isenta så gick jag och Pillan hem till mig och så kom Bella&Carro dit och vi såg en as bra film: Obsessed, värd att se! På söndag var jag med och spelade med sif, för att en blev skadad så dom behövde en till. Fick spelat lite iaf :) Var där från 9-19, min syster-Vallens IF tog hem guldet för damer och Henåns IF för herrar.

En vääldigt bra helg!

Igår var jag hos mina söta kusiner, lekte lite affär och sånt mysigt :) Känns som dom fortfarande är jättesmå men dom har vuxit som bara den.. Iaf efter det åkte jag och syster och köpte Baguetter och kladdkaka & blåbärspaj (a) men efter baguetterna blev vi mätta så vi får fika en annan dag. Snart är det träning och imorgon blire dans :) Blev ett långt inlägg och kommer bilder..


Ha de bra! looove to youu


Kommentarer
Postat av: Isabella

hmm vet inte vart man ska börja komentera:O

Men i ucklum va det rktigt skoj ;D

sedan isenta har vart bra:) Och filmen va grym ! O erika nu ska vibli nyttigs inte äta skit!

och visst saknar man lite att leka affär haha?:Dpusspådig

2010-01-12 @ 19:52:53
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/
Postat av: Paulina

Mysigt de låter! :-D Bra tränat snygging!

2010-01-12 @ 20:07:55
Postat av: pillan

HAHA samma här bellla :D iafl helgen va sjukt kul! ucklum va galer kul :)) Du va gryym och mysigt.

hhehehe typ samma kommentarer som bella men va ju med om samma grejor hihii . du är bra (L)

2010-01-13 @ 18:44:05
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0