love

förlåt för dålig uppdatering.. inte haft någon ork. I veckan har jag mest pluggat och träänat :) varit med vican en sväng med, mys :) Det har varit en go helg; I fredags var ja hos johannes med massa goooa vänner :) Fast ja gick hem tidigast för skulle jobba dagen efter.. Jag och mamma hade fullt upp när vi jobba igår.. Jag fick sitta ner o äta i två minuter sen var det full fart igen.. Men det är ju pengar iaf :) På kvällen träffa jag min kära bellaa och vi köpte godis oså. En riktigt mys kväll ! :) Idag vakna ja runt ett halv två, så jäkla gött med sovmorgon inte haft det på gör länge.. Så det var skönt att sova ut kan jag säga. Idag tänkte jag sola en stund och kanske måla naglarna oså :) ikväll blir det att dansa med syster! Vi ska antagligen se Avatar i veckan med :D

Hoppas alla andra haft en go helg som jag och får ha en fortsatt bra dag!:)




Saknar mina små änglar(L)


vill vara brun igen!

Någon mer än jag som saknar sommaren? Vill ha sommar nu, eller ååka utomlands!(L)

Pussss
Eriikaaalindberg


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Jag saknar den!!!

2010-01-24 @ 16:41:25
Postat av: Paulina

utomlands är inte fel vill jag lova!

2010-01-24 @ 19:06:32
URL: http://prasmusson.blogg.se/
Postat av: Isabella

mys kväll)

jo förfan sommmarsoomarsommar!

2010-01-24 @ 21:50:55
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/
Postat av: Carro

sommar!!!!

2010-01-24 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0