Greatest love of all

Hejsan! Hade en riktig bra kväll i lördags med mina flickor, tack för alla presenter!
Igår vakna jag ganska tidigt, på med bikinin ooch iväg och hämta bella, vi drog och köpte en riktig god sallad och sedan åkte vi till stranden, var lite disigt i början men sen stekte det verkligen och det var faktiskt ganska varmt i vattnet tog långa simturer haha, inte vanligt i sverige ;) Niklas kom sedan med sin vattenskoter och hämta oss, det var skitkul att åka med och jag fick även köra, det är så sjukt kul tycker jag, hade velat ha en egen (a) man får en som kick när man åker blir så glad och allt är såå underbart!!
Åkte hem vid kvart över fem och käka sen tog vi en cykeltur och sedan ett bad på nösnäs! Riktig härlig dag, tack bella :) Idag hare varit en riktig slapp dag dock, läst väldigt mycket i twilight boken, träffat syster en stund ochså. Imon hoppas jag det är fint väder så det blir stranden! Sen väntar det jobb torsdag,fredag,lördag och nästa vecka.. Men det är pengar :D
Ha de så bra! Puss

Vad gör vi - NU KÖR VI!
http://www.youtube.com/watch?v=d3ZIrqxSvFA&feature=player_embedded




I Bulgarien 08, skitkul :)

lovee u sistaa

Saknardig bror min!


<3

Kommentarer
Postat av: Syster <3

ÄLSKAR DEJ <3

2010-07-14 @ 09:22:43
Postat av: Isabella

tack för i lördags jättetrevligt!! o underbar dag i måndags <33

2010-07-14 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0