fast car

hej!
blir ett snabbt inlägg, föör ja ska nämligen lägga mig i sängen :) hihi. Idag hare varit en helt okej skoldag, dirr efter skolan åt ja lite och sen ner till syster och fixa lite av hennes tvätt sedan när ja ska gå upp till lägenheten kommer mina små änglar : Emelie Hanna & Ella :) Så mysigt dom va hos oss en och en halvtimme typ, riktigt mys. Saknat dom. Santos och Sotis va ju där med såklart, så grymt söta o så mysiga, dom pussas till och med me en (a) haha! Sen iaf gick vi ner o upp från tvättstugan igen och sen fort iväg och dansa :) riktigt gött vare fast mina ben va så trötta bara. Efter dansen åkte vi hem och hämta de sista av tvätten och jenny fixa sig för att sedan köra hem mig :) Hoppas du fick mysigt syrran ;) Jag älskar dig!  Min morsa har också dragit till Gran Canaria :O saknar dig redan (a) aja vi drar ju på söndag till idre vilket ska bli gött de med :)

Jaja! Imon blire antagligen Gbg me tjejerna :) MYS, har inte shoppat på ett tag så det är änna dags.


santos och sotis (L)


erikalindbergg - nyår ( lite suddig men de får gå ; )

Pussss

Kommentarer
Postat av: isabella

låter som en bra dag du ;)

vadå antagligen?:o

pusss

2010-03-03 @ 23:32:34
Postat av: Syster :)

Tack för all hjälp igår. älskar dig <3

2010-03-04 @ 11:01:42
Postat av: Jennyyy H

Hoppas du hittar något fint :-)

2010-03-04 @ 18:28:36
Postat av: Pernilla

Mysigt :) Hoppas du hitta ngt idag :-D <3

2010-03-04 @ 19:12:24
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0