love love love

Hej!

igår var det en asgo dag! fast gick up kl sex.. för att åka ner till Syster och fira henne med frukost på sängen och presenter :) Hon fick ett jättefint halsband av mig o Mattias, sen en JÄTTEfin klänning som passa perfekt :D Tror hon gilla alla sina presenter :D Sen iväg till skolan och hem på lunchen för att åka till sjukhuset. Kom in dit och han undersökte min hals.. Och vi ska avvakta några månader och så hur jag mår i halsen oså, hade även väldigt små mandlar så han visste inte om det skulle hjälpa o ta bort dom. Efter läkarbesöket åkte jag och Mamma till backaplan och shoppa lite :) Först till Change och köpte en lila bh, fick även med mig en vit fin klänning som jag nog ska ha på skolavslutningen och ett par gummiskor, jeansfärgade typ :) Tack Mamma, you are the best<3 Hem sova lite och ut på promenad med Pappa :) En riktigt go dag! 

Idag var vi och kollade Michael Jacksson show i Norumsborg, duktiga va dom faktiskt! Bra show :) sen hade vi en lektion och slutade tolv, gaanska chill ;) Hem handla med pappa, nu ska vi snart äta födelsedagsmiddag för syster, ska grilla och så blire go efterrätt :D Blir Daaans ikväll med! :D 

Lov imorgon, vad händer på lovet ? :)

Bilder från kalaset i lördags :)





Första grillningen för iår :D

Fick också ny jobbartröja! va tycks? ;)


Nu äre snart middag! Ha en fortsatt bra dag.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Carro

Gott med grillat :o visa bild på sakerna du köpt? :D

2010-03-31 @ 22:18:17
Postat av: isabella

MUMS MED GRIlLlNING!

2010-03-31 @ 22:23:44
Postat av: Lilli

aah jag märkte det... fy vad tråkigt" :( Men tur det börjar den 7:e igen :D

2010-03-31 @ 23:36:38
URL: http://beerbatovci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Large :D <3

2010-04-01 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0