Stars

tjosan! Var med en saknad vican igår, mys! vi gick även till sebastian och tände ett ljus och så träffade vi bella och linnea där med, det var jättefint där, massa ljjus och blommor! r.i.p<3
Nu i veckan har vi somsagt drog-vecka, det är mycket att ta in.. Men endå ganska lärorikt att få höra, hör mycket om droger, misshandel osv.. Imon kommer en som är chef över ett behandlingshem :) ska bli skoj o se va han har att säga. Städade mittt rum förut det blev mycket snyggt :D NU sitter jag hos syster med hennes söta katter :D Ska snart iväg och dansa.. <3

Har fått våra skoltröjor och byxor! här e mina; står lindberg på rompan! tröjan får ni se snart..

städade såhär ;) Fick ett sånt band i fjallen på afterskin.


Jaag och bästa! tog lite flum kort  :)

man får bjuda lite på sig ibland.. :-)

Kolla vad dom växeeer :O men ändå lika söta :D

Pusss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mysigt!:) söta ni är hihi. ja verkligen mycket lärorikt! Puss <3

2010-03-24 @ 21:48:17
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Lilli

hejhej:) Förlåt om jag kolla så himla mkt på dig på gina igår... men jag tyckte jag kände igen dig men kunde inte komma på vaart haha! Sen tills slut kom jag på det men fick inte chansen att hejja på dig. =)hehe Pusss :)<3

2010-03-26 @ 16:40:10
URL: http://beerbatovci.blogg.se/
Postat av: Anonym

tight baja :O

2010-03-26 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0