mys

Min mysiga outfit idag plus mina uggs till det, det andra bilden kolla vilken bra skärpa det blev <3
Har precis städat mitt rum och bäddat rent mysigt, älskar och lägga mig i en nybäddad säng fast det fattas ju så klart en kille då hade de varit extra mysigt ;) Nu ska ja ner och sätta på Herbie och cykla (spinningcykel) samtidigt sen ska jag nog ta pannkakor och glass :D
Imorgon är det helg, blir jobb på lördag och kalas och min fina Lisa kommer nog på besök :) Det är de ja har planerat nu.. Ha de så bra! lovee
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon - GRYM <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

myys, hehe Herbie! ;) <33

2010-11-18 @ 21:42:38
Postat av: Sara

myys, hehe Herbie! ;) <33

2010-11-18 @ 21:46:13
URL: http://jostelius.blogg.se/
Postat av: syster

Fin du är min bästa syster <3

2010-11-19 @ 09:27:01
Postat av: victoria din babe

Haha jag älskar att du fyller på med kalorier igen efter ett pass spinning;) ASBRA! :)

plus att du är snygg

2010-11-28 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0