Greatest Love of All

Hejsan! :)

igår åkte jag skridskor med klassen, ganska skoj faktiskt :) min lärare tog massa bilder med min mobil som kommer snart, om ja orkar.. Senare blev de film o mys :):)

Idag var det lucia och vi var i skolan kl 7.15.. Började ta på oss linnena och glitter, sen vid kl 8.40 så var det dags att sjunga för mitt arbetslag. Var så nervös att ja skakade, men det gick bra och vican som var lucia va jättefin & duktig :) sen vid halv tio blev de en till föreställning :) gick också bra.
Nu är jag hemma och har precis kollat klart på OTH som är grymt bra! får se om du händer ngt mer idag :) kl åtta till nio blir det att dansa sen fort hem o kolla idol( Erik måste vinna! ) älskling kommer hit med :D:D. 



snart är det jul med :D:D som ska spenderas med världens bästa kusiner :D (en stund iaf)

Hoppas alla får en bra kväll!

Puss

erikalindberg


Kommentarer
Postat av: Prill

Haha jag va oxå skakis ;) men det va kul :)

2009-12-11 @ 17:28:48
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst ska Erik vinna!

2009-12-11 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0