Nyår nästaa

Hejsan :) igår va jag, pillan & Isabella i stan, riktigt skoj & mysigt. Vi var riktigt nyttiga åt sallad till lunch och sen när vi skulle se film hos pillan så åt vi grönsaker och dipp, så gott! Filmen vi såg heter Flickan som lekte med elden, den va grym! Grymt läskigt att gå hem sen eller va säger du bella? Vi var på väg upp för en backe när båda hörde ngt i skogen, men det visade sig vara några små pojkar ute i skogen.. Fick iaf med mig två Mascaror hem från stan, en till mig och en till mamma. Plus att det var en väldigt lyckad dag! :) Idag har ja varit på torget med Bella och Pillan en stund sen träffade vi Lisa och Carro också, fick köpt mig ett par örhängen. Vid fyra kom Syster och hämta mig och vi åkte hem och åt. Nu blir det att mysa bara :)

 me like ice-cream!
 En bild ja gjort till bella för ett tag sen, hade ingen på alla tre..

Hoppas på en väldigt lyckad nyår imon, först på middag med underbart folk sen ut me mina flickor . längtar!<3

pussssss
Eriika

Kommentarer
Postat av: Isabella

mycket trrevlig dag igårrr =DDDD

och nyttiga va vioch ass läskig hemfärd:O '

hehe (A)

längta tills imorgon pusssloevu

2009-12-30 @ 20:13:51
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/
Postat av: pernilla

jätteskojig dag igår riktigt mysigt med film :) och stolt över att vi va så nyttiga haha (a) längtar oxå :O Feessssst :) Love u (L)

2009-12-31 @ 00:06:28
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0