jul jul strålande jul

Nu sitter vi här hela min familj och Daniel & Sassa :) Så mysigt, vi kollar på bingo lotto det är ju uppesittarkväll ;) Har jobbat nu två dagar i rad, har gått bra och är en aning trött nu men det var det värt det är ju pengaar :) Imon är det julafton och då kommer Syster o Daniel på frukost nu när inte mormor kommer :( men du är med oss ändå. Sen ska vi till Johnny min ena morbror och kolla Kalle Anka och ge våra prinsessor (3 småkusiner) julklappar och äta lunch, efter det till min andra morbror Willy och spendera resten av kvällen där med kusiner som vi inte har varit med på jul på längee. Hoppas på en bra jul och jag hoppas att ni får en underbar jul!
Mormor och Helen på jul för tre årsedan. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysig jul hade vi <3

2010-12-29 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0