<3

Har lärt mig göra en framsida som ni kanske sätt, tack elina!! <3 åt precis en macka med ny-gjorda köttbullar, såå gott om ni frågar mig! nu lyssnar jag på julmusik och chattar med en massa goa folk :)
Hoppas ni alla sover gott inatt, för det tänkte jag göra. Ska upp halv sex för att åka till ullared med mamma & jenny :) Sen ska vi även möta upp moster och två till. Ska bli skoj och mysigt. 
Ha en fortsatt bra kväll !   kommer några bilder med; martin stenmark, grym e han speciellt live! sen en bild som bella gjort till mig(L) sen en på mina sötnosar(kusiner)! en på mig och älskling med(L) love!
  
  


pusssss
erikalindberg


Kommentarer
Postat av: Malin

Gött att du bloggar också Erika :-D

2009-12-07 @ 22:55:11
Postat av: prill

snygg du e :) (L)

2009-12-09 @ 14:29:53
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Inte illa :P Har du lyckats med detta ;) haha

2009-12-09 @ 17:28:31
Postat av: bella

fina bildeR:O

2009-12-10 @ 11:18:47
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0