liseberg

tjooho!

Igår va jag och bella på liseberg, göör mysigt! Mina bästa vänner va bockarna & renarna ;) haha! Det fanns även en liten skidbacke, en pusstation och lite allmänt mysiga grejer;) 
Här kommer en massa bilder:
 Älska snö!                                                                                                                             
fulbild, men gillar min bock(a)

Ni borde åka till Liseberg! Jag frös lite om mina fötter&händer men annars va det inte så farligt. Tack för kvällen bella, kärlek till dig. Idag har jag jobbat 7-16, trött nuu men ska upp iaf upp sju imon iställe för sex, jobbar 8-18 imon. Vi ska antagligen få väldigt mycket att göra! Menmen inte så pjåkigt att jobba ändå, ganska skoj. Tjänar ju pengar med, kom gärna och hälsa på. Just nu håller jag och mamma på att göra JULKOLA som är såå smarrigt. Ni borde komma och smaka. Detta blev ett långt inlägg det här men jaja, hoppas ni får en fortsatt bra kväll!

PS: Det är julafton på tooorsdaaag! kommentera gärna, det värmer :D<3

pusss
erikaa

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Ni måste spara Jul kola till mig :) HIHI

2009-12-22 @ 21:36:01
Postat av: Carro

fina bilder:)

2009-12-22 @ 21:50:24
Postat av: pernilla

Åh va mysigt med liseberg! :) fina bilder på er sötnosar <3

2009-12-22 @ 22:07:32
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: isabella

mys kväll hjärtis!

& love to you!

Tråkigt med jobb idag:(

2009-12-23 @ 14:03:28
URL: http://isabellawestbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0