love

Hej mina solstrålar!:)

Helgen har varit bra! Tränat en del, älskling har varit här,MYS! 
Jag hade dansuppvisning i söndags, först var det modevisning sen var det olika danser och så, träffade roligt folk där med :) Min syster fick två rosor och jag fick bara en, haha! ;) men skoj var det iaf. Idag har jag slappat med oth och kollat när mina söta kusiner sjöng luciasånger:) får se vad som händer mer idag.
Imon är det halvdag på schemat sen volleyboll, får väl se hur det går :D

bilder på kusinerna<3


En mysig låt ; E.M.D - Välkommen hem 

tänk att kärleken kan vara så svåår..<3


puss erikaa


Kommentarer
Postat av: prill

Du va grym! :)

och det löser sig hjärtat <3

2009-12-14 @ 18:50:24
URL: http://pernillacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också kollat luciamojs idag :-D

I'm here<3

2009-12-14 @ 21:14:51
Postat av: Malin

Jag som skrev förra kommentaren :-)

2009-12-14 @ 21:36:22
Postat av: Emelie / Hannah

hej Erika



va fint du har gjort,fortsätt jobba på det emelie o hannanh blev jätte glada va fint du gjort!!!

2010-01-15 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0