All I Need is you

Bilder från igår (och mina kusiner), var med mina underbara klasskamrater tack för en go kväll med mycket dans och musikvideos ;) Pusspå er underbaringar.  Min helg har varit bra i fredags var jag Lisa & Sara kvar i stan och kolla när Kenza kom vi skulle precis gå till guldfynd och gissa vem som kommer och går 1 cm ifrån en då JO KENZA haha va verkligen 1 cm ifrån dum som man är frågar man inte om man får ta ett kort eller något med henne... Annars på kvällen myste jag med familj bara och igår var jag med klasskamrater sen sov vi hos lisa och idag har ja endast slappat kollat gossip girl oså typ =) Förra helgen sov lisa hos mig hela helgen med så mysigt =)) ska bli bättre uppdatering kanske hehe. Imon blir det pepparkaksbak med mina söta kusiner och familj och på tisdag ska jag bleka botten och sen gå i stan med syster, ska bli mysigt längesen vi gjorde det.
puss på er.  Ps bara typ två veckor till JUUUL :D <3

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Sööötaa ungeee!! <33

2010-12-05 @ 22:25:01
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0