My love is your love

Vill börja med att säga GRATTIS till Emil Radhe som tog körkort idag!Grymt :D<3
Imorgon fyller även min Syster SYSTEMBOLAGET alltså fyller hon 20 :-)
Grattis i förskott, jag älskar dig världens bästa syster! <3

Idag vare skola segt som fan, men gick dit :) Hade nationellt muntligt i svenska, gick hyfsat hoppas jag!! Hem äta lite ner till torget till mamma köpa preesent to ma sista :D nöjd! hoppas hon blir nöjd med men det tror jag allt :D Sen har jag mest slappat, målat naglarna oså. Imon ska jag först till skolan sen sjukhuset :o kolla om jag ska ta bort mandlarna eller inte.. lite nervös faktiskt men jaja får se hur det blir.
Sen kanske kolla vidare i stan eller åka hem får se. 


Från böda i somras :D<3

tycker om dig min vän :)

gillar bilden och flickan :)

älskar bilden och min syster :)


Blev röda naglar ;) fula mig lite me camen (a)

Hitta felet på dom två första bilderna ;) Va gör ja olikt ;) <3

Pusss, Ha en fortsatt bra vecka, för det tänker jag ha :)


Kommentarer
Postat av: emul höhö

Tack så mycklet :D inte okej bild dock ;)

2010-03-29 @ 22:18:53
Postat av: isabella

grattis emil!

Grattis till jenny i förskott:)

och gott med röda naglar hähä. pussloveu <3

2010-03-29 @ 22:24:42
Postat av: Carro

Lycka till på sjukhuset! Och grattis till båda ;-) PUSS

2010-03-30 @ 17:16:55
Postat av: Jenny

Skorna är från Scorett :-) Jag ska jobba hemma och hos farmor typ, sen så ska jag söka till några ställen

2010-03-30 @ 19:11:14
URL: http://jennyelisabeths.blogg.se/
Postat av: bonda

så söt är du :)

2010-04-01 @ 13:19:03
URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Postat av: Syster <3

Tack världens bästa syster <3, Lägg in bilderna nu ockaså ;) hihi

2010-04-01 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0