Meet me halfway

Hejsan! Länge sen nu:) Förlåt inte orkat.. ska lägga in bilder från mobilen men det krånglar.. Har spelat match, pluggat och tränat mest. ja som vanligt kan man säga. Imon är det iaf fredag som betyder helg, wihooo. Det blir skolan sen stan med min saknade vican. Ska bli skoj, hoppas man hittar ngt också :) Hoppas ni får en bra helg! Puss





moormor love you

nu sitter jag här i min brors goa mössa, elle va sägerru syrran ;) haha ni har retat mig såå, men jag älskar er ändå<3

min piercing är borta, tappade den på en match :((((

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder! hoppas du hittar något i storstaden :-)<3

2010-05-27 @ 22:20:16
Postat av: Mamma

Glöm inte mössan när vi åker till Mallis:-)

2010-05-27 @ 22:25:38
Postat av: Syster <3

Här står jag med min brors söta mössa :D HAHAHA,

2010-05-28 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0