yeees

Gokväll alla ;)
Ska snart sova, i veckan va de match o vi vann me 5-0, riktigt gössigt vare och ja spela högermitt, skoj som tusan men lite ovant! nu på kvällen var det go träning och sen hem äta pannkakor med glass, så himla gott. Sen plugga lite skriver om Harry Potter författaren J.K Rowling ;) haha typ klar hoppas de blir bra.
 Imon är det FREDAG, wihoo det betyder helg! Ska till torget med lisa & carro, sen till kusiner med saknade syster kanske och på kvällen vican tror jag. Mys fredag ser det ut som :DD. Sen jobba lördag och sen har ja inte planerat ngt mer. Hoppas ni alla får en grym helg :) Puss!


Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Carro

du är grymmve. du vet vad jag tycker om bilderna..... du är fin som tusan iafl ;-) bra tränat idag! love uuuuu

2010-05-06 @ 22:29:48
Postat av: christina

sv: tack :) det är ett par svarta pumps från DinSko! :) jag har bättre bilder längre bak i bloggen

2010-05-08 @ 12:03:27
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0