Angel

Världens bästa lisa
Idag så sluta vi tidigare för vi fick med oss lite papper från svenskan och fick jobba hemma med det. Efter skolan gick jag och Lisa till Franks alltid lika mysigt och gott med paj och varmchoklad :) Idag satt vi och mest tjöta och pluggade lite matte i två och en halv timme. Det är såå mysigt och bara sitta och snacka vi kan sitta hur länge som helst. Efter det vid kvart i fem hade jag utvecklingssamtal, vilket gick väldigt bra hade braa betyg och om ja forsätter såhär kan ja nog få ännu bättre till MVG :) Efter det gick jag och Pappa till ett mysigt Café nära skolan, jag tog en kycklingsallad och han paj och Caffelatte, mums :) Ikväll blir det bara mys framför tvn :) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0