Angel

Var prov idag som ja sa i förra inlägget, gick ganska bra. Sedan fortsatte vi föna volym :)
Bild på mig & Sara vi gick till Åhléns o H&M efter skolan, du är bra gumman :)
Sen tog det en timma hem med bussen skit segt.. tåget gick inte så fick ta buss..
När jag kom hem åkte ja till syster & Daniel och fick god middag och kladdkaka :-)
Imon ska vi schamponera och styla varandra, jag ska styla Cassandra och hon mig, går säkert bra och ska bli riktigt skoj. Efter skolan ska ja till Salongen och slinga/klippa mig, syster kommer och bleker botten med :D
Hoppas på en riktigt bra helg, Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

heheh sötnoos! <3 du e gryymt bäst! :D

2010-10-14 @ 22:13:12
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0