Ny friserad :)

Tjäänaaa bloggen ;)
Idag gick ja till frissan, till Malin på Salong down stairs där jag även kommer praktisera sen antagligen, Malin är en riktigt go tjej så de ska bli kul å praktisera där till höst.
Jag blekte utväxten, lila slingor å klippte topparna, är faktiskt nöjd :))
Syns väl inte jätte mycket på bilden menmen.. ni får se tydligare till helgen kankse. Imon vid halv tio går bilen till Malmö med min kära familj plus syrrans kille. Ska bo på hotel där nere tills på freda, käka ute, kanske en sväng till köpenhamn å ha de allmänt gött. Bara komma ifrån std kan va skönt ibland!!
Min Pappa fyller även år imorgon så Graaaatttis i förskott världens bästa pappa! :)
vi hörs alltså till helgen. Ha de fiiint. Puss
godnaaatt yaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0