GLADTJEJ

Hejbloggen! Saknat dig faktiskt. Jag är så dålig på att blogga asså.
Jag vet inte men jag är väldigt glad idag :D Kanske för att jag går i en sån bra klass så man skrattar hela tiden.. Jag har verkligen valt rätt linje, vi började klippa igår för första gången och det var görroligt! Nu sitter jag på svenskan och skriver novell, min handlar om Sally & Jake som dansar ihop och ska bli kära osv.. hehe :) Nu ska vi käka lunch och sen ska jag och Sara skriva klart våra noveller och ikväll blire nog bio, The Tourist. ha de så bra pussss

Dagenslåt  - Pink F**king Perfect

 När jag hade dig var allt så bra

Du  var så underbar och söt

Jag blev så glad av att se dig

Vi hade så kul

Vilka  underbara minnen vi har

Tillsammans med dig var jag hel

Nu är jag halv

Du fanns där

Kunde ringa när som helst

Nu kan jag inte det

Du var den bästa

Lyssnade alltid, när som helst, när man ville

Men

Man måste gå vidare

Och det har vi båda gjort

Vi hade det så bra ihop

Ångrar inget

Den tiden med dig var den bästa

Har det bra nu med men var ännu bättre då

Vem vet

Vi kanske ses igen

Hittar tillbaka till det vi hade

Men vi fortsätter med våra liv och ser vart det leder

Jag har det bra du har det bra

Det är det som är huvudsaken

Hittade denna söta dikt i min blogg.


Kommentarer
Postat av: sara

jaaa biooo!! =D can't waait! Vilka ska vi gå me nuu då? ^^ ja e snaart klar med novellen :D <3

2011-02-10 @ 13:08:01
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0