What are words

Underbara lisa och en glad tjej som fått ny fiiiin klänning!
Fika i stan igår, förlåt Jag älskar er mest! & TACK för allt, ni är bäst

Min gris i skolan idag hihi så söt!! och har även ätit årets första jordgubbe de va muums! Ni ser ett par vit skor i bakrunden med de är mina ny fredperryyy, mina favosar! Även mitt nya lila skal :D
Hejsan! Tänk om vädret kunde varit såhär nu..
Här är lite bilder från det senaste :) Snart dags för träning sådär halv taggad men som Johanna sa - se det från den ljusa sidan. vi kommer vara fit till sommaren ;);)  Go den tjejen hehe man får väl hoppas på det. Imon upp tidigt igen och sen efter skolan blir det jobb och jobb på lördag med! Får se vad helgen har att erbjuda mer.
Fick en fin rosa bikini igår med längtar sååå till Magaluf så jag kan använda den ;) Tack mami&papi för den.
Ha de fint!
puss

Kommentarer
Postat av: sara

hahahha, du som satte suddigummit däär :D

min fiis <33

2011-05-05 @ 18:07:26
URL: http://jostelius.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åå så gott med jordgubbar :)

2011-05-05 @ 18:56:49
Postat av: Anonym

Åh tack, vilken fin bild!! Mysigstund med dig gosis, måste vi göra oftare tycker jag!:)) PUSS<3

2011-05-05 @ 21:43:00
URL: http://lillstadstjej.blogg.se/
Postat av: Mamma

<3 <3 <3

2011-05-05 @ 21:46:18
Postat av: Syster <3

Riktigt mysigt, gör vi om snart igen <3. Puss ÄLSKAR DEJ <3

2011-05-06 @ 08:40:21
Postat av: Jennifer

Vilken fin klänning gosen. Du är så söt :-D

2011-05-06 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0