what about now

Lite närmare på flätorna om ni ser men aa och på min docka där bak
min snygga herrdocka!! vi har klippt sax över kam i nacken och på sidorna nu, vi ska klippa där uppe snart med men tkr hans friss är ganska cool nu med ;)
Jag å min docka, sen har evelina gjort såna flätor och båda ja & grisen(sara) hade de idag :D om ni ser de på bilden.
Bilder från idag... har varit en oerhört slapp dag, är så trött nu förtiden.. haha man får väl inte sova ut så mkt på helgerna som man vill eller är ute för sent kanske ;) Ibland som idag när de verkligen är höstväder; regn storm mörkt osv då villl man ha en kille(pojkvän) hos sig å bara kunna ligga i hans famn och bara va, bara känna sig trygg å ha någon vid sin sida.. Singellivet är allt bra det med men man saknar att ha pojkvän ibland med..
Men drömma kan man allt hehe, nu ska ja nog göra mig iordning så ja kan sova snart!
ha de fint! puuuusss
Några goingar ;
Ashley Tisdale – My Boi And Me
Pitbull Featuring Chris Brown – International Love
Sean Banan – Händer i luft
Westlife – Change The World
Westlife – If I Let You Go - Radio Edit
Westlife – I Wanna Grow Old With You
hehe westlife min favorit när jag var liten, men dom är fortfarfande lika bra (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0